Polityka prywatności

1. Postanowienia ogólne

1.1. UAB „Dim group“ (dalej – „Spółka“) szanuje prawo do prywatności wszystkich nabywców swoich usług, potencjalnych klientów (którzy przetestowali usługi, ale nie zostali klientami), a także wszystkich odwiedzających stronę internetową www.dimauta.lt (dalej – „Strona“) (dalej – „Klienci“) i zobowiązuje się do ochrony przekazanych i otrzymanych danych osobowych. Spółka troszczy się także o zapewnienie praw klientów jako osób, których dane dotyczą.

1.2. Niniejsza polityka prywatności reguluje podstawowe zasady oraz tryb zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych klientów Spółki.

1.3. Korzystając ze Strony, zamawiając lub w jakikolwiek sposób korzystając z usług oferowanych przez Spółkę oraz przekazując Spółce swoje dane osobowe, wyrażacie Państwo zgodę na postanowienia niniejszej Polityki prywatności. Klienci uznawani są za zapoznanych z Polityką prywatności, gdy podczas rejestracji na Stronie zaznaczą „ptaszek“, że zgadzają się z polityką prywatności Spółki. Z polityką prywatności można zapoznać się ponownie w dowolnym momencie, klikając odpowiedni link na Stronie.

1.4. Podczas przetwarzania danych osobowych Klienta przestrzegamy wszystkich obowiązujących przepisów prawnych, w tym UE, ADTAĮ, RL oraz innych mających zastosowanie aktów prawnych regulujących ochronę danych osobowych.

2. Jakie pojęcia są używane?

2.1. Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące osoby fizycznej, której tożsamość została ustalona lub może zostać ustalona (osoba, której dane dotyczą); osobą, której tożsamość może zostać ustalona, jest osoba, którą można zidentyfikować bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności na podstawie identyfikatora, takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy albo jeden lub kilka czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość tej osoby fizycznej.

2.2. Osoba, której dane dotyczą – osoba fizyczna będąca klientem Spółki (w tym odwiedzający Stronę), której dane osobowe są gromadzone przez Spółkę.

2.3. Zgoda osoby, której dane dotyczą – każde dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli osoby, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub jednoznacznego działania, którym wyraża ona zgodę na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych.

2.4. Przetwarzanie danych – każda operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, rejestrowanie, porządkowanie, systematyzowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przekazywanie, rozpowszechnianie lub udostępnianie w inny sposób, a także dopasowywanie lub łączenie z innymi danymi, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

2.5. Podmiot przetwarzający dane – osoba fizyczna lub prawna, organ władzy publicznej, agencja lub inna jednostka, która przetwarza dane osobowe w imieniu administratora danych.

2.6. Administrator danych – UAB „Dimauta“, spółka działająca i założona zgodnie z prawem Republiki Litewskiej, kod: 304159782, zarejestrowana pod adresem: Jurginų g. 36, Bajorų k., rej. wileński, Republika Litewska, której dane są gromadzone i przechowywane w Rejestrze Osób Prawnych.

2.7. Marketing bezpośredni – działalność polegająca na kontaktowaniu się z Klientem za pośrednictwem poczty, telefonu lub w inny bezpośredni sposób i oferowaniu towarów lub usług oraz/lub pytaniu o opinię na temat oferowanych towarów lub usług, w tym za pomocą zautomatyzowanych środków.

3. Jakie pliki cookies (ciasteczka) i w jaki sposób wykorzystujemy

3.1. Czym jest plik cookie – to małe pliki, które są wysyłane do przeglądarki internetowej użytkownika i przy pierwszej wizycie na stronie zapisywane na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika. Następnie pliki cookies są wykorzystywane na stronie w celu zapewnienia użytkownikowi jak najlepszego doświadczenia, poprzez identyfikację urządzenia użytkownika oraz ułatwienie dostępu do strony lub znajdujących się na niej informacji, a także dostosowanie treści strony do potrzeb użytkownika.

3.2. Pliki cookies są wykorzystywane na Stronie, a także w powiązanych systemach Spółki, w celu właściwej i jakościowej obsługi Klienta.

3.3. Aby zapewnić Państwu wygodniejsze i bardziej efektywne korzystanie ze Strony oraz dostarczyć przydatne oferty, wykorzystujemy następujące pliki cookies: PHPSESSID (informacje o sesji), „gdpr” (zgoda na stosowanie plików cookies), _gat, _ga, _git, __utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmz (pliki cookies wykorzystywane przez Google Analytics), datr, fr, sb, locale, reg_ext_ref, reg_fb_gate, reg_fb_ref (pliki cookies wykorzystywane przez Facebook Pixel) oraz __stripe_mid, __stripe_sid (pliki cookies związane z integracją systemu płatności kartą).

3.4. Prawo Klienta do odmowy stosowania plików cookies – Klient w każdej chwili może usunąć lub zablokować część bądź wszystkie zapisane pliki cookies na swoim komputerze lub innym urządzeniu, zmieniając ustawienia używanej przeglądarki internetowej. Więcej informacji na temat usuwania lub blokowania plików cookies można znaleźć na stronie producenta używanej przeglądarki. Zwracamy uwagę, że po wykonaniu tych działań niektóre funkcje strony mogą działać częściowo lub całkowicie przestać działać oraz być niedostępne. Klient rozumie, że na Stronie mogą być wykorzystywane wtyczki stron trzecich (partnerów, systemów analitycznych, systemów komunikacyjnych itp.), które również używają plików cookies do zapewnienia prawidłowego działania. Podkreślamy, że właściciel strony nie kontroluje, nie może być i nie jest odpowiedzialny za pliki cookies wykorzystywane przez strony trzecie, ich treść ani stosowane przez nie zasady ochrony prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się indywidualnie.

4. Jakie dane osobowe zbieramy?

4.1. Spółka gromadzi i przetwarza dane osobowe Klienta, które sami Państwo podają, korzystając ze Strony oraz zamawiając usługi poprzez stronę internetową lub w inny sposób: imię, nazwisko, numer identyfikacyjny (opcjonalny), adres, adres e-mail, numer telefonu oraz inne dane związane ze specyfiką zamawianej usługi. Zaznaczamy, że dane te podają Państwo z własnej inicjatywy, rejestrując się i/lub zamawiając oraz zarządzając usługami oferowanymi przez Spółkę.

4.2. Podane przez Klienta dane osobowe są przechowywane przez okres współpracy pomiędzy Klientem a Spółką (czyli w trakcie świadczenia usług) oraz przez 10 (dziesięć) lat po jego zakończeniu. Dane mogą być przechowywane krócej, jeżeli nie istnieje żaden prawny powód do ich dalszego przetwarzania.

5. W jakich celach i jak przetwarzamy dane osobowe?

5.1. Dane o Kliencie, które posiada Spółka, będą przetwarzane w sposób zgodny z prawem, rzetelny i przejrzysty (zasada legalności, rzetelności i przejrzystości).

5.2. Spółka przetwarza powyższe dane osobowe Klienta w celu realizacji i obsługi zakupu/zamówienia usług, prowadzenia dokumentacji księgowej związanej z zamówieniami usług, kontaktu z Państwem w związku z realizacją zobowiązań umownych oraz w celach marketingu bezpośredniego (posiadając uprzednią zgodę podmiotu danych).

5.3. Zapewniamy, że dane osobowe Klienta są i będą przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty, zbierane w określonych, jasnych i prawnie uzasadnionych celach, nieprzetwarzane następnie w sposób niezgodny z tymi celami, adekwatne, stosowne oraz ograniczone do niezbędnego zakresu potrzebnego do realizacji celów, dla których są przetwarzane, dokładne i w razie potrzeby aktualizowane, przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed nieuprawnionym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem (zasada integralności i poufności).

6. Jakie prawa przysługują podmiotom danych?

6.1. Klient ma prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody. Podmiot danych jest o tym informowany przed wyrażeniem zgody. Wycofanie zgody jest tak samo łatwe, jak jej udzielenie.

6.2. Przysługują Państwu prawa podmiotów danych, które zrealizujemy po otrzymaniu od Klienta wniosku listem poleconym na adres: Jurginų g. 36, Bajorų k., Vilniaus r. oraz po odpowiednim potwierdzeniu tożsamości. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych i sposobu ich przetwarzania, żądania sprostowania niedokładnych danych osobowych dotyczących Klienta, a także żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych Klienta.

6.3. Klient ma prawo żądać od Spółki usunięcia danych osobowych dotyczących Klienta, jeżeli nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane; wycofa zgodę i nie ma innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych Klienta; dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem; na innych podstawach określonych w Rozporządzeniu; żądać od Spółki ograniczenia przetwarzania danych osobowych Klienta; otrzymywać dane osobowe dotyczące Klienta, które Klient dostarczył Spółce, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego; a także Klient ma prawo zażądać od Spółki przeniesienia danych osobowych innemu administratorowi danych; sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych (np. w celu marketingu bezpośredniego lub innych).

7. Jak przetwarzamy dane osobowe w celach marketingu bezpośredniego

7.1. Spółka będzie kontaktować się z Klientem wyłącznie za jego uprzednią zgodą i zgodnie z przepisami ERĮ, ADTAĮ oraz Rozporządzenia. Będziemy wysyłać newslettery Spółki pocztą elektroniczną lub telefonicznie i/lub pytać o jakość istniejących usług oraz inne powiązane kwestie.

7.2. Przetwarzamy następujące dane osobowe Klienta w celach marketingu bezpośredniego: imię, adres e-mail, numer telefonu.

7.3. Dane osobowe Klienta w celach marketingu bezpośredniego są przechowywane do momentu rezygnacji Klienta z otrzymywania komunikatów marketingowych (link do rezygnacji znajduje się na dole każdego wysyłanego e-maila).

8. Komu udostępniamy dane osobowe

8.1. Dostęp pracowników Spółki do danych osobowych Klienta jest udzielany wyłącznie w razie konieczności realizacji ich obowiązków i tylko pod warunkiem zobowiązania się pracownika do przestrzegania wymogów poufności.

8.2. Spółka może udostępniać dane osobowe Klienta podmiotom przetwarzającym dane, które świadczą usługi na rzecz Spółki i przetwarzają dane osobowe Klienta w imieniu Spółki oraz na korzyść Spółki lub Klienta, organom ścigania, gdy istnieje ku temu podstawa prawna, innym stronom trzecim za zgodą Klienta. Takie podmioty przetwarzające dane mają prawo przetwarzać dane osobowe Klienta wyłącznie zgodnie z instrukcjami Spółki.

8.3. Dane osobowe Klienta mogą być również udostępniane w odpowiedzi na oficjalne żądania instytucji państwowych i sądów, ale tylko po upewnieniu się o legalności tych żądań.

9. Ważność i zmiany

Niniejsza polityka prywatności została zaktualizowana 15 czerwca 2021 r. W przypadku zmiany niniejszej polityki prywatności, opublikujemy jej zaktualizowaną wersję na naszej stronie internetowej www.dimauta.lt

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Pliki cookie pomagają zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony oraz jej doskonalenie, dlatego niezbędne pliki cookie (techniczne, funkcjonalne oraz analityczne) są instalowane automatycznie. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na instalację i używanie plików cookie. Swoją zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej i usuwając zapisane pliki cookie. Więcej informacji w - polityce prywatności